Warunki pracy:
• Rodzaj umowy – umowa o pracę
• Wymiar – pełny etat
• Ilość wolnych miejsc pracy – 1
• Miejsce wykonywania pracy – Czeladź
• Miejsce w strukturze organizacyjnej – Dział Organizacyjno-Administracyjny
• Termin składania ofert – do 4.07.2025r.
• Planowany termin rozpoczęcia pracy – 3.11.2025 r. (termin może ulec zmianie w zależności od wyników naboru)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za:
- nadzór nad ekspozycją stałą i wystawami czasowymi,
- stała kontrola pomieszczeń ekspozycyjnych,
- oprowadzanie grup zorganizowanych,
- wykonywanie prac związanych z montażem i demontażem wystaw,
- udzielanie wszelkich informacji związanych ze sposobem zwiedzania Muzeum oraz podstawowych informacji o ekspozycjach,
- obsługa kasy fiskalnej (sprzedaż biletów wstępu do Muzeum, wydawnictw, gadżetów itp.),
- obsługa obiektu w trakcie imprez organizowanych przez Muzeum,
- kształtowanie pozytywnego wizerunku Muzeum na każdym etapie kontaktu z instytucją.
Nasze wymagania:
– wykształcenie średnie lub wyższe (mile widziane kierunki humanistyczne)
– samodzielność organizacji pracy,
– umiejętność pracy w zespole,
– wysoka kultura osobista,
– biegła obsługa komputera,
– sumienność.
Mile widziane:
– zainteresowanie historią, w tym historią regionalną i dziedzictwem postindustrialnym,
– chęć dzielenia się wiedzą,
– doświadczenie pracy w instytucjach kultury,
– znajomość obsługi kasy fiskalnej i zasad rozliczeń finansowych,
– znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
Oferujemy:
– pracę w dynamicznie rozwijającej się instytucji kultury,
– przyjazne środowisko pracy,
– stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy (praca od wtorku do soboty oraz wybrane niedziele),
– możliwość współtworzenia ciekawych wydarzeń kulturalnych,
– współpracę przy niebanalnych projektach naukowych, popularyzatorskich i kulturalnych.
Sposób aplikacji
Wymagane dokumenty:
• list motywacyjny;
• CV – opatrzony podpisanym oświadczeniem kandydata:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich ww. danych osobowych dla potrzeb rekrutacji na stanowisko opiekuna wystawy, przewodnika przez Muzeum Saturn w Czeladzi z siedzibą w Czeladzi ul. Dehnelów 10 zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/697 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U z 2019 poz. 1781).
Dokumenty powinny być sporządzone w języku polskim i podpisane przez kandydata.
Dokumenty należy dostarczyć do dnia 4.07.2025 r. osobiście lub pocztą na adres: Muzeum Saturn w Czeladzi ul. Dehnelów 10, 41-250 Czeladź (decyduje data faktycznego wpływu do instytucji) lub na adres mailowy administracja@muzeum-saturn.czeladz.pl
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: 32 265 42 93 od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-15.00.
Muzeum Saturn w Czeladzi skontaktuje się tylko z wybranymi kandydatami. Kandydaci zostaną powiadomieni o rozmowie kwalifikacyjnej telefonicznie lub mailowo.
Procedura naboru:
Proces rekrutacji na wyżej wymienione stanowisko będzie dwuetapowy.
1. Etap – polega na sprawdzeniu i ocenie wymagań formalnych oraz dodatkowych na podstawie nadesłanych aplikacji.
2. Etap – rozmowy kwalifikacyjne z wybranymi kandydatami.
Uwaga!
1. Aplikacje, które wpłyną po upływie wskazanego terminu lub niekompletne, nie będą rozpatrywane.
2. Muzeum zastrzega sobie prawo odwołania lub przedłużenia procedury naboru w każdym terminie.
3. Muzeum zastrzega sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
4. Muzeum zastrzega sobie prawo niewybrania żadnego z kandydatów.
5. Muzeum zastrzega sobie prawo zatrudnienia wybranego kandydata na innym niż podane w ogłoszeniu stanowisku, po spełnieniu odpowiednich wymagań kwalifikacyjnych wynikających z przepisów.